Information Super Cup 2015

SuperCup 2015

I 2015 afvikles SuperCup i Distrikt 3 over tre dage i uge 42. Her på siden vil vi løbende informere om planlægningen af SuperCuppen.

Senest opdateret: 9. september 2015

Formål:

SuperCup er en turnering, hvor de otte bedste fra de indledende afdelinger af hhv. JDT U16, U19 og U22 rækkerne i hvert af de fem distrikter møder hinanden. De otte spillere i U 16 og U19 og 4 spillere i U22. Deltagerne til hver række udtages af distrikterne selv.

Spilledage og baner:

1. dag afvikles d. 12. oktober i Vejen Golfklub

2. dag afvikles d. 13. oktober på Royal Oak Golfklub

3. dag afvikles d. 14. oktober i Kolding Golfklub

Matchform:

SuperCup spilles med "Ryder Cup" som forbillede over 3 dage, fra mandag til onsdag i uge 42. Alle tre dage spilles der hulspil efter følgende program:

1. dag spilles der Fourball/Bestball

2. dag spilles der Foursome

3. dag afsluttes der med Singler.

Præmier:

Der spilles om en vandrepokal i hver række.

Indkvartering:

Alle spillere og ledere vil blive indkvarteret på Vejen Idrætscenter, hvor vi skal overnatte fra søndag d. 11. oktober til onsdag d. 14. oktober.

Morgen- og aftensmad spiser vi sammen på Vejen Idrætscenter, mens frokosten i form af madpakker spises i klubberne, dog ikke på finaledagen onsdag.

Transport:

NYT-NYT-NYT

Vi mødes alle ved McDonalds i Solrød søndag d. 11. oktober kl 13.30. Og det er også hertil vi kommer tilbage onsdag aften. Som sædvanlig, sender vi SMS'er når vi kører fra Kolding Golfklub, samt når vi kører igennem betalingsanlægget ved Storebæltsbroen.

Spillere og ledere fra dstrikt 3 skal selv sørge for transport til og fra SuperCup.

Fritid:

SuperCuppen handler naturligvis mest om, at få spillet en masse golf. Men udenfor banen skal vi naturligvis også have det sjovt og være aktive. Derfor vil der hver eftermiddag/aften være forskellige aktiviteter. På Vejen Idrætscenter er der mange muligheder for at røre sig. Der er indendørshaller hvor man kan spille fodbold, bakset, badminton osv og derudover er der svømmehal - så I skal huske indendørstøj og sko samt badetøj og evt. et ekstra håndklæde.